تیغه ماله پروانه ای و سینی ماله پروانه ای  

بتن ریزی و تسطیح سطح با ماله پروانه ای نفر بر سایز 90

دستگاه ماله پروانه مهم ترین ابزار مجریان کفسازی بتن

همانطور که میدانید مهم ترین ابزار برای انجام پروژه های کفسازی ، دستگاه ماله پروانه  می باشد این دستگاه در سایز های مختلف تولید و عرضه میشود .

به طور مثال در ایران ماله پروانه در سایز های  60 و 90 و 120 به وفور قابل دسترس ست وسایل مصرفی دستگاه ماله پروانه همان تیغه ماله پروانه و سینی ماله پروانه هستند که بیشترین حساسیت و ظرافت در بحث کفسازی بستگی به نوع و جنس سینی ماله پروانه و تیغه ماله پروانه دارد.

در ایران این ابزار در کارگاه های کوچک و یا چند شرکت انگشت شمار تولید شده و معمولا قیمت گذاری و کیفیت اصلا با یکدیگر هم خوانی ندارند زیرا هیچ بخشی به کار عزیزان نظارت ندارد و در این بین دودش هم فقط به چشم مجریان کفسازی میرود. البته نه همگی انها زیرا در بازار تیغه ماله پروانه و سینی  ماله پروانه ای باکیفیت هم پیدا میشود اما ب طبع قیمتشان از تیغه ها و سینی های مشابه بالاتر ست

 

تیغه ماله پروانه و سینی ماله پروانه

چگونه از کیفیت تیغه و سینی ماله پروانه که میخریم اطمینان حاصل کنیم ؟

متاسفانه باید بگویم به هیچ وجه من الوجوه راه خاصی وجود ندارد تنها راه فقط حین اجراس که کیفیت سینی ماله پروانه و تیغه ماله پروانه  را مشخص میکند برای همین حتما حین اجرا چند ست تیغه ماله پروانه و سینی ماله پروانه به همراهتان داشته باشید

کلام اخر 

 اما خب اگر هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید و از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهید مطمعنا کلاه گشادی به سرتان نخواهد رفت سعی کنید در این موضوع از تجربیات افردا و همکارانتان نهایت استفاده را ببرید. اما این را در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت که قسمت اخر این مثل در مورد فروشندگان عزیز و برند تیغه صدق نمیکند چرا که قیمت تیغه مارشال از قیمت تیغه  بعضی دوستان کمتراست.

 

 جهت مشاوره و اطلاع بیشتر با بنده در تماس باشید

 09154380195

 مرادی